Lapland dag 2

24 januari 2022 - Nuorgam, Finland

Wat hebben we lekker geslapen, zo stil wordt het nooit meer. Om 9 uur ontbijten en een korte briefing over het Noorderlicht dat we vanavond misschien wel kunnen zien.

Het ochtendprogramma is vandaag “Winterfun”, sneeuw-sleeën, langlaufen en sneeuwschoenwandelen. En dan sta je ineens op de Teno rivier en loop je zo naar Noorwegen. Wat een bijzondere ervaring. We hebben echt een hele leuke groep en hebben met elkaar veel lol.

Na de Olympische Winterspelen naar binnen voor de lunch. De middag was vrij dus we hadden tijd om even naar de supermarkt te lopen. Je denkt even een shortcut te maken maar dan sta je ineens tot boven je knieën in de sneeuw ⛄️. Marshmallows gekocht voor boven het kampvuur in de kota.

We hadden om vier uur de sauna geboekt. Esther, een reisgenootje, ging met ons mee. 10 minuten in de hitte en dan in je bikini in de sneeuw, heerlijk.

Na de sauna lekker douchen en om zes uur aan het diner. Jos zit bij ons aan tafel en kan prachtige verhalen vertellen. Omdat de verwachtingen hoog gespannen waren voor het Noorderlicht heb ik snel even de camera gehaald om deze samen met Jos goed in te stellen. Op naar buiten met alle kleding die we gekregen hebben aan, het is koud. Op de Noorderlicht locatie alle camera’s op een rij en wachten. Het was er en we konden mooie foto’s maken maar helaas werd het bewolkt en was de magie weg. Morgen weer een dag en hopen dat het helder blijft.

We hebben een fantastische dag gehad!

Tot morgen, liefs van ons❤️❤️

Maak je reisblog advertentievrij
Ontdek de voordelen van Reislogger Plus.
reislogger.nl/upgrade

1. Wil:
    24 januari 2022
    Wat fijn dat jullie zo genieten! Weer een leuke dag morgen.
    Liefs💕💕
  2. Juliette:
    24 januari 2022
    Tof dat jullie met een leuke groep zijn!
    Foto’s zijn erg leuk. 😘
  3. Evelien Roos:
    24 januari 2022
    Heerlijk om al die sneeuw pret te mogen volgen! Geniet maar met volle teugen!